About بیماری زونا عصبی

Wiki Article

 دکتر ممکن است برای تشخیص این عارضه، یک نمونه‌برداری از بافت آسیب‌دیده انجام دهد و یا قسمتی از تاول‌ها را برای بررسی بیشتر در آزمایشگاه، کشت دهد.

سالمندان و افراد بالای ۶۰ سال که به خواب و استراحت نیاز دارند

Your browser isn’t supported any longer. Update it to have the greatest YouTube encounter and our newest features. Find out more

آقای تورک حملات حماس به غیرنظامیان و سربازان اسرائیلی در هفتم اکتبر، از جمله قتل، تجاوز و گروگان‌گیری را محکوم کرد.

معمولاً بروز زونا در حاملگی غیرمعمول است، اما امکان ابتلا به آن وجود دارد. اگر فرد در دوران بارداری با کسانی که به آبله‌مرغان یا عفونت زونا مبتلا شده‌اند، در تماس بوده و واکسینه نشده باشد، ممکن است دچار آبله‌مرغان شود.

پروتز لب: حجیم، بزرگ و برجسته سازی لب ها با تزریق ژل و چربی

مزونیدلینگ: جوان‌سازی و رفع لک و جای جوش صورت با مزونیدلینگ

ویروس آبله مرغان و زونا مشابه‌اند. به همین دلیل است که وقتی بزرگتر می‌شوید، بعد از تجربه آبله مرغان در کودکی، امکان ابتلا به زونا قوت می‌گیرد. در واقع، این ویروس تا پایان عمر در درون شما زندگی می‌کند.

● تاول‌ها ممکن است روی پلک‌ها، پیشانی و گاهی نوک یا کنار بینی ظاهر شوند.

هر شخصی که قبلاً سابقه ابتلاء به بیماری آبله مرغان را داشته است، ممکن است بعداً به زونا مبتلا شود. اگرچه بیماری زونا می‌تواند در دوران کودکی هم اتفاق بیفتد، اما غالباً در بزرگسالان و به ویژه در افراد سالخورده، بیشتر شایع است.

افرادی که در حال شیمی‌درمانی و مصرف دارو‌های کورتون هستند

سلام خسته نباشید من چندین سال پیش روی رانم یه همچین تاولی درومد همه گفتن تبخاله و قطع شد ولی الان یه مدت هست که هر یک ماه یکبار یا روی ران یا در باسن یا روی مقعد همچین تاول هایی میزنم میتونه زونا باشه؟؟؟ایا خطرناکه؟؟؟؟

● اولین علائم زونا معمولاً درد و سوزش است. درد معمولاً در یک سمت بدن و در امتداد ناحیه خاصی از پوست به نام درماتوم است و اغلب بثورات زونا قرمز به همراه دارد.

مالیدن پمادهای محافظ از قبیل ژله پترولیوم (وازلین) بر روی تاول‌ها

Report this wiki page